Sunday 28 April 2013

PANAS Dari Info Dalaman!! Pejabat PKR Muar Suram!!!@HizwanAhmad Tidak Ke Pejabat PKR Muar Selepas Penamaan #P146?Jawab!

Ini berita bukan aku memandai buat cerita..info ini telah didedahkan sendiri oleh ahli PKR yang kesal dengan tindakan calon pembangkang Muar Hizwan Ahmad yang mana langsung tidak menjenguk pejabat PKR Muar selepas sesi penamaan yang lalu...

Baru tempoh berkempen, si Hizwan telah menunjukkan dirinya bongkak...langsung tidak ke pejabat..kalau iya pun sudah jadi calon janganlah lupa kepada pejabat!!!

Sudah lebih seminggu tempoh kempen!tapi sekali pun tidak tunjuk muka kat pejabat!!patut pun pejabat PKR Muar sunyi sepi!

Kalaulah dia jadi wakil rakyat comfem!rakyat sengsara!pejabat tak ada orang..rakyat terus sengsara nak cari tempat untuk mengadu masalah...mengadu lebih-lebih tak boleh..nanti kena block kat twitter!!!yang boleh dilakukan hanyalah diam jer!!!

Kalau puji Hizwan ini anda akan dapat hak istimewa langsung tidak akan diban!!!haha

Gambar ini baru sahaja diambil yang mana kita lihat memang suram pejabat PKR di Pt Jawa ni berhampiran Kedai Makan Asam Pedas Rosli...

HE : Katakan tidak kepada Pakatan Rosak!!!musim PRU pejabat suram mesti ada yang tidak kena..nantikan kisah dalaman PKR Muar ni sedikit masa lagi!infomer dari dalam sudah sedia beri kerjasama!!!haha!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Post a Comment