Saturday 27 April 2013

Majlis Ramah Mesra Dato @RazaliIbrahim di Taman Sarang Buaya Sentosa #P146


Bertempat di Taman Sarang Buaya Sentosa, calon Barisan Nasional kerusi Parlimen Muar, Dato Razali Ibrahim telah turun berjumpa pengundi dalam Majlis Bersama Pemimpin dan merasmikan Program Gerak Mesra Zon Sungai Balang.

Pada majlis sama, turut berlangsung majlis penyerahan tong sampah beroda percuma dari pihak Southern Waste management kepada penduduk taman sekitar. Sebanyak 700 buah tong sampah beroda berkualiti tinggi telah diagihkan secara percuma untuk kegunaan penduduk.

Dato Razali dalam ucapannya berkata, sebagai orang Islam, sememangnya kita dituntut untuk menjaga kebersihan dan pengagihan tong sampah beroda ini di harap akan terus menyemarakkan lagi semangat untuk menjaga kebersihan di kalangan mereka (penerima)

Dalam pada itu, menyentuh isu pembangunan, kerajaan sentiasa berusaha untuk memastikan nadi pembangunan dapat dirasai oleh semua pihak. Pelan pembangunan jangka pendek dan jangka panjang yang telah dan akan dilaksana di kawasan Sungai Balang ini sedikit sebanyak menaikkan taraf hidup penduduk.


#UNDIBN
~ar

Kaunter pendaftaran penerima Tong Sampah Beroda.




 Replika kereta kebal Barisan Nasional di hadapan Taman Sarang Buaya Sentosa

 Dato Razali menampal stiker "Muar Daerahku Bersih Idamanku" pada tong sampah beroda.


Dato Razali Ibrahim diberi penerangan oleh kakitangan Southern Waste Management.

0 comments:

Post a Comment