Thursday 2 May 2013

Ingatan Buat @HizwanAhmad !Anda Pemimpin Kejam! #P146 @RazaliIbrahim @P146_Muar

Ini adalah sindiran ke atas kekejaman yang dilakukan calon P146 Muar yang telah mengkuarantinkan suara rakyat yang tidak sealiran politik dengan dia...

Ternyata Hizwan mempunyai perangai yang sangat teruk apabila kebebasan bersuara yang dikatakan pencacai kutuk pakatan rakyat hanya sampah yang busuk! Berbau busuk dan jijik...

Suara rakyat diperkakaskan dan dikhianati!suara rakyat jugalah akan mengalahkan engkau wahai manusia kejam Hizwan..

HE : Suara pencacai pakatan sahaja akan disemai..yang membangkang akan dicantas..puih!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

  1. Tiada tmpt utk org mcm ni. Saya sokong Dato Razali. Saya bukan pencacai, saya guna akal fikiran, saya guna ilmu utk menganalisa calon. Saya dapatkan fakta, bukan auta.

    ReplyDelete
  2. Saya baru kaji 2 benda di Muar.
    1. sekolah agama
    2. Pkayim

    Saya belum jumpa data data yg menunjukkan PAS PKR dan DAP ada membantu utk membangunkan 2 benda ini... Mungkin ada yg dpt bantu berikan data?
    Baru dua dah tiada sumbangan, kalau sepuluh?

    ReplyDelete
  3. As salam. Mohon penjelasan PKAYIM, Klinik2 yg memberi rawatan percuma kpd penghuni asrama PKAYIM putera dan puteri dan sejak bila.

    ReplyDelete
  4. Dulu saya di PKAYIM Puteri selalu dibawa ke klinik Dr Haris & Dr Muhammad Taslim :)

    ReplyDelete